Konfigurowanie urządzenia obsługującego karty kredytowe w firmie

17.02.2021
Category: Jeśli Twoja

88 procent Amerykanów posiada i używa kart kredytowych, dlatego przyjmowanie płatności kartą w Twojej firmie może być świetnym sposobem na przyciągnięcie uwagi klientów. Mniejsza liczba osób nosi przy sobie gotówkę, a rozliczenie czeków może zająć trochę czasu, utrudniając przepływ gotówki dla wielu małych i rozwijających się firm.

Przyjrzyjmy się procesowi akceptowania i konfigurowania urządzenia do obsługi kart kredytowych w Twojej firmie.

Skonfiguruj konto sprzedawcy

Sprzedawca, który chce akceptować karty kredytowe, musi najpierw założyć konto handlowca. To konto różni się od konta tylnego i służy wyłącznie do przyjmowania płatności od użytkowników kart debetowych i kredytowych.

To konto służy jako umowa między firmą, sprzedawcą i bankiem w sprawie wszystkich płatności. Konta handlowców zwykle wiążą się z niewielką opłatą początkową, a porównanie opcji da ci wyobrażenie o różnych warunkach przetwarzania.

Zdobądź odpowiedni sprzęt

Wiele banków pozwoli firmom kupować lub wynajmować sprzęt do przetwarzania. Te czytniki kart zapewniają firmom natychmiastową informację o zatwierdzeniu karty w punkcie sprzedaży. Zmieniający się charakter technologii oznacza, że ​​właściciele firm mają wiele możliwości, jeśli chodzi o technologię przetwarzania kart kredytowych.

  • Systemy punktów sprzedaży: Są to tradycyjne automaty do obsługi kart kredytowych, które można pożyczać lub kupować od instytucji finansowej. Łączą się one z Twoją kasą fiskalną lub systemem sklepowym i oferują najbardziej kompleksowe rozwiązanie w zakresie akceptacji kart kredytowych.
  • Procesory mobilne: Dość nowa technologia podłączana do telefonu komórkowego właściciela. Zwykle nie wymagają one konta sprzedawcy i mogą być dobrym wyborem dla firm w ruchu. Procesory online: jeśli Twoja firma zajmuje się głównie handlem elektronicznym, istnieje wiele opcji oprogramowania do obsługi koszyków na zakupy innych firm. Czy muszę akceptować karty kredytowe? Aby odpowiedzieć na to pytanie, musisz dokładnie określić potrzeby swoich klientów. Gdyby chętniej korzystali z karty debetowej lub kredytowej, oferowanie jej w sklepie mogłoby zwiększyć lojalność biznesu i klientów. Badanie z 2014 roku wykazało, że 45% Amerykanów woli robić zakupy za pomocą kart debetowych, a 30% woli używać kart kredytowych. Ponieważ liczba osób noszących gotówkę do zakupów spada z roku na rok, procesor kart kredytowych może być wartościową inwestycją.

    Czy przetwarzanie kart kredytowych jest bezpieczne? Dane Twojego klienta powinny być priorytetem numer jeden. Na szczęście istnieją surowe standardy branżowe dotyczące przetwarzania kart kredytowych w firmie. Standard bezpieczeństwa danych branży kart płatniczych nadzoruje wszystkie biznesowe transakcje kredytowe, a Twoja firma musi być w pełni zgodna z przepisami, aby uniknąć jakichkolwiek konsekwencji.

    Jakie są opłaty? W zależności od tego, kogo wybierzesz dla swojego konta handlowego, opłaty będą się różnić. Rozejrzenie się i określenie, czego potrzebujesz, aby zacząć i pozostać dochodowym, będzie świetnym sposobem na zawężenie konkurencji i uzyskanie najlepszego konta dla swojej firmy. Typowe opłaty wahają się między 2-3%, ale niektóre sięgają nawet 4% za transakcję. Jednak ponieważ 69% pokolenia milenialsów wskazuje, że nie robiłoby zakupów w miejscach, które nie akceptują płatności kredytowych lub debetowych, opłata może być opłacalnym kosztem.

    Czy są jakieś zasady? Zawsze należy przestrzegać standardów PCI. Istnieją pewne zasady, które mają zastosowanie do klientów. Na przykład Twoja firma nie może obciążyć klienta opłatami za przetwarzanie karty kredytowej lub wymagać minimalnego zakupu w celu przetworzenia karty kredytowej. Zapewnienie pełnej zgodności z przepisami powstrzyma Cię przed utratą korzyści z konta sprzedawcy.

    Przetwarzanie kart kredytowych i debetowych w Twojej firmie może być świetnym sposobem na zwiększenie sprzedaży, poprawę przepływu środków pieniężnych i zapewnienie zaufania klientów. Proces jest stosunkowo łatwy i istnieje wiele opcji, aby utrzymać niskie opłaty dla Twojej firmy.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy