QuickBooksGal

17.02.2021
Category: Będziesz Musiał

QuickBooks Gal to Twoje nr 1 źródło informacji i pomocy QuickBooks w Reno!

Zapisz się do tego bloga

Obserwuj przez maila

Jak „anulować przyznawanie kredytów w programie QuickBooks

  • Uzyskać link
  • Facebook
  • Świergot
  • Pinterest
  • E-mail
  • Inne aplikacje

Niedawno jeden z naszych klientów Reno QuickBooks zapytał o „zaprzestanie stosowania kredytów w programie QuickBooks. Chociaż są ładnie oznaczone przyciski zastosuj kredyty, żaden nie jest oznaczony jako niezastosowany. Dotyczy to zarówno klientów (fakturowanie), jak i sprzedawców (opłacających rachunki).

Oto jak to się robi:

Dla klientów jest to dość łatwy proces. Przejdź do faktury, do której zastosowano kredyt. Następnie kliknij przycisk „Zastosuj kredyty. W dolnej połowie nowego okna, które się pojawi, znajduje się lista wcześniej wykorzystanych kredytów. Po prostu znajdź tę lub te, które chcesz cofnąć, i kliknij znacznik wyboru obok niego, aby znacznik zniknął. Kredyt nie będzie już stosowany ani powiązany z tą fakturą.

Dla Sprzedawców, czyli płatności za rachunki, nie jest to tak przejrzyste i proste. Jedynym sposobem na cofnięcie przyznania kredytu w takim przypadku jest usunięcie kredytu. Następnie możesz ponownie wprowadzić kredyt do wykorzystania w przyszłości i nie będzie on już stosowany do tego konkretnego rachunku.

Aby usunąć kredyt, przejdź do Centrum dostawców, kliknij nazwę dostawcy, upewnij się, że w menu rozwijanym „Pokaż jest napisane Wszystkie transakcje, a następnie znajdź kredyt na liście i kliknij go dwukrotnie. Po otwarciu należy zapisać lub wydrukować wszelkie informacje, które będą potrzebne do ponownego wprowadzenia później, a następnie kliknąć menu Edycja i kliknąć „Usuń kredyt.

To dzisiejsza minuta programu QuickBooks Gal.

Wróć po więcej porad i wskazówek dla użytkowników programu QuickBooks.

QuickBooks, rozwiązania dla przedsiębiorstw, punkty sprzedaży

księgowość Peachtree Microsoft Office i Microsoft Point Of Sale

  • Uzyskać link
  • Facebook
  • Świergot
  • Pinterest
  • E-mail
  • Inne aplikacje

Komentarze

Istnieje sposób na anulowanie zastosowania kredytów dostawcy do faktury bez ponownego wprowadzania. Otwierasz kredyt i zmieniasz dostawcę na innego. Spowoduje to zerwanie linku do faktury. Następnie wracasz do kredytu i zmieniasz go z powrotem na dostawcę, u którego był. Przydatne może być skonfigurowanie tymczasowego konta dostawcy na takie rzeczy.

Próbowałem zmieniać nazwy i zadziałało! dziękuję bardzo za opublikowanie tego.

Po prostu wypróbowałem przełączanie nazw i działało idealnie. Dziękujemy za łatwe do zastosowania obejście!

W przypadku użycia w skróconym odcinku płatności za rachunki należy udać się do miejsca, w którym zarejestrowano odcinek płatności za rachunki, albo na konto karty kredytowej, albo do rejestru czeków, i usunąć odcinek płatności za rachunek. Gdy to zrobisz, najłatwiejszym sposobem, jaki odkryłem, było otwarcie wykorzystanego kredytu, wyzerowanie kwoty, zapisanie go i zamknięcie, aby usunąć wykorzystane kredyty. Następnie otwórz ponownie ten sam kredyt, który właśnie wyzerowałeś, wprowadź kwotę z powrotem, zapisz i zamknij. W ten sposób nie musisz ponownie wpisywać opisu w notatce, jeśli został wpisany.

Świetna robota z postem. Dobrze napisane, z odpowiednią ilością informacji. Jeśli ktoś napotyka takie problemy ze swoim oprogramowaniem, może uzyskać elastyczne wsparcie dla programu QuickBooks, klikając łącze.

Dziękuję Ci. Nie wiem, dlaczego sobie to utrudniłem.

Zostaw komentarz

Popularne posty z tego bloga

Raport o wynagrodzeniach / wynagrodzeniach pracowników

Witamy w kolejnym programie QuickBooks Gal Minute.

Jestem Jayne Miller, The QuickBooks Gal.

Czy potrzebujesz sporządzać raport pracownika, który zawiera tylko imię i nazwisko oraz stawkę wynagrodzenia? W programie QuickBooks to proste! Oto jak zmodyfikować standardowy raport, aby zawierał dane, które chcesz zgłosić.

Na górnym pasku narzędzi wybierz Raporty Wybierz Pracownicy i płace Wybierz Listę kontaktów pracowników z rozwijanej listy Raz w raporcie wybierz Modyfikuj raport na pasku narzędzi raportu W sekcji kolumna usuń zaznaczenia z wybranych informacji W sekcji „kolumna umieść znacznik wyboru obok pozycji „Pracownik W sekcji „kolumna umieść znacznik wyboru obok pozycji „Zarobki / 1 stawka Spowoduje to dostosowanie raportu, aby zawierał tylko nazwiska i wynagrodzenie pracowników / wysokość wynagrodzenia.

Podczas eksploracji okna Modyfikuj zauważysz, że istnieje wiele przydatnych opcji informacji, których możesz użyć do tworzenia naprawdę świetnych raportów niestandardowych. tak przy okazji, możesz…

Ochrona hasłem programu QuickBooks

Program QuickBooks wymaga teraz od pracowników wprowadzenia hasła, aby wyświetlić odcinki wypłat, gdy wysyłasz do nich e-mail. QuickBooks automatycznie generuje hasła; każde hasło składa się z pierwszych czterech liter nazwiska pracownika, po których następują ostatnie cztery cyfry numeru ubezpieczenia społecznego.

Przykłady

Imię: PESEL: Pay Stub Hasło:

Ben Narramore 855-56-4545 narr4545

Deb D’Spain 782-34-3419 dspa3419

Jimmy Wu 903-88-7465 wu7465

Należy pamiętać, że wszystkie znaki muszą być wpisane małymi literami, a znaki interpunkcyjne nie są zawarte w haśle. Gdy nazwisko ma mniej niż cztery znaki, używane jest całe nazwisko (jak w wu powyżej), ale nie są dodawane żadne dodatkowe znaki.

Będziesz musiał poinformować każdego pracownika o nowym wymaganiu dotyczącym hasła

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy